Koty

Tytuł: Koty
Autor: Renate Jones
Ilość stron: 317
Cena: 59,99 PLN
Gatunek: Poradnik

 

W sumie autorów jest czterech:
Dr Renate Jones jest weterynarzem wyspecjalizowanym w terapii zachowawczej
Gabi Metz i Marc Heppner to właściciele dwóch kotów i autorzy artykułów do czasopism specjalistycznych.
Dr Anna Laukner jest weterynarzem praktykującym na Ibizie

Jak mówi informacja na okładce jest to kompendium wiedzy o kotach. I z tą informacją muszę się jak najbardziej zgodzić. Jako posiadaczce dwóch kotów (maine coon i norweski leśny) ta pozycja bardzo mi się przydała. Dla mnie najważniejsze są informacje o zabawach, wychowaniu i rozpoznawaniu objaw chorób. Na pewno do tej książki będę często wracać, czy to jak zdecyduje się na następnego kota, czy skończą mi się pomysły na zabawy z moimi pupilami. 

Książka składa się z kilku części:

Zachowanie kotów
Koty rasowe i kociaki domowe
Wybór, utrzymanie i pielęgnacja
Wychowywanie kotów
Zachowanie i kryzysy w kontaktach
Zdrowy od ogona do głowy
Zabawy są ich życiem
Przydatne informacje

Oprócz BARDZO przydatnych informacji kolejnym autem tej pozycji jest przepiękne wydanie i cudne  zdjęcia kotów (ja najbardziej zachwycam się zdjęciami norwegów i kotów abisyńskich)

A tu moje kociaki :)


I Honey








Komentarze

  1. Ja jestem zdania, że kociaki są bardzo fajnymi zwierzętami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w mieszkaniu. Również fajnie napisano o nich w https://goral.info.pl/mruczacy-przyjaciel/ i ja myślę,iż takie kocięta są naprawdę świetne. Dlatego ja również rozważam teraz aby wziąć jeszcze kolejnego kota do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty