Coffe & Relax #3


Zapraszam  3 część coffe & relax


1. Bullet book

Niedawno zakupiłam plener pełen czasu. Dopiero zaczynam przygodę z bullet book, zazwyczaj notowałam wszystko na pojedynczych kartkach, teraz wszystko będzie w jednym notesie. Mam nadzieję że ten system się sprawdzi i pomoże mi zorganizować zadania związane z pracą i prowadzeniem domu. Jeżeli tez dopiero zaczynacie albo jeśli szukacie inspiracji, warto zajrzeć na strony :

Worqshop: http://worqshop.pl

Pani Swojego Czasu: https://www.paniswojegoczasu.pl




2. Lindsey Stirling 

Jeśli jej nie znacie, to koniecznie musicie posłuchać. Dubstep czy połączenie skrzypiec z muzyka pop to jej ulubione klimaty. Do tej pory wydała już 3 albumy - każdy świetny. Jej muzyka ma w sobie coś, przyciąga, przyjemnie się jej słucha i czasami człowiek nie możne wyjść z podziwu ze takie dźwięki można wydobyć ze skrzypiec... A poza tym tańczyć i jednocześnie grać na skrzypcach to dopiero wyzwanie :)







3. Bosko-włosko - delikatesy włoskie

Świetny sklep internetowy z oryginalnymi włoskimi produktami. Makarony, sery, oliwy, oliwki, słodycze i wiele innych cudów. Jeśli lubicie włoską kuchnie albo chcecie popróbować włoskich produktów, tutaj jest naprawdę duży wybór. Można się również zapisać na warsztaty kulinarne z kuchni włoskiej i znaleźć wiele inspiracji i przepisów na ich stronie. 


Warto tam zajrzeć !

4. Śląska giełda kwiatowa - Tychy

Uwielbiam tam jeździć i bardzo się cieszę że mam tam w miarę blisko :) Można tam znaleźć cudowne rzeczy do domu czy ogrodu:
kwiaty cięte,
kwiaty doniczkowe,
kwiaty sztuczne,
doniczki,
wiklinę i wszystko co tylko można z niej zrobić,
wazony, szkło ozdobne,
dekoracje gotowe lub elementy do ich wykonania,
sadzonki, nasiona,
nawozy,
drzewka i krzewy ozdobne,
lampiony,
i wiele, wiele innych cudowności




Nigdy nie wracam stamtąd z pustymi rekami, ostatnio kupiłam cięte róże, które miałam w wazonie ok. 2 tygodni (za 20 sztuk, zapłaciłam 40 zł)



Co ważne, nie trzeba tam kupować ilości hurtowych czy na fakturę :)

Komentarze

Popularne posty