Coffe & Relax #2



Z małym poślizgiem ale jest. Pogoda nas nie rozpieszcza niestety, ale mam nadzieje że to chwilowe i już niedługo znowu będzie się robić cieplej i słonecznie. A tymczasem poniżej mojej 5 propozycji, które powinny umilić wam czas oczekiwania na WIOSNĘ !

1. Film
Jak już wcześniej pisałam pogoda nie zachęca do wyjścia, raczej do zagrzebania się w domu pod kocem z kubkiem herbaty, książką lub filmem. I właśnie 2 filmy chciałam wam dziś polecić. Świetne komedie na poprawę humoru z moją ulubioną aktorką Cameron Diaz.


1# Bad teacher/ Zła kobieta 2011


Elizabeth Halsey (Cameron Diaz) jest bezwzględną, niestosownie zachowująca się nauczycielką, z niewyparzonym językiem. Pije, zażywa narkotyki i nie może się doczekać ślubu z bogaczem, który zabierze ją z nudnej pracy. Kiedy ten zrywa zaręczyny, zła kobieta obiera nowy cel, przystojnego nauczyciela na zastępstwie (Justin Timberlake), odrzucając jednocześnie awanse nauczyciela wychowania fizycznego (Jason Segel). Konsekwencje jej dzikich i skandalicznych występków wyedukują jej uczniów, współpracowników i nawet ją samą bardziej, niż jakikolwiek podręcznik ! 

Film jest lekki, zabawny i na pewno będziecie często do niego wracać. Polecam :)   



2# The Other Woman/ Inna Kobieta 2014


Cameron Diaz przewodzi doborowej obsadzie w tej znakomitej komedii o miłości, pragnieniach i przeznaczeniu. Nowojorska prawniczka Carly Whitten (Diaz) twardo stąpa po ziemi. Kiedy przypadkowo odkrywa, że jej, jak sądziła, wymarzony chłopak Mark (Nikolaj Coster-Waldau), ma żonę - nie jest zachwycona. Ale to nie wszystko - ona i żona Marka, Kate (Leslie Mann) dowiadują się o jeszcze jednej kochance (Kate Upton)! Nie trzeba wiele czasu, by zdradzone kobiety zaprzyjaźniły się i postanowiły dać nauczkę niewiernemu. Im więcej dowiadują się na temat Marka, tym lepiej się bawią, a on wpada w coraz większe tarapaty. 

Kolejny film który bardzo lubię i który zawsze poprawia mi humor. Leslie Mann jest w nim świetna ! A perypetie bohaterów są naprawdę pokręcone i zabawne. To trzeba zobaczyć !




2. Przepis na obiad

Kiedy pogoda nie rozpieszcza, rzadko kiedy chce nam się jeszcze gotować i tworzyć wykwintne dania. Ja uwielbiam prostotę w gotowaniu. Im danie ma mniej przetworzonych składników tym lepiej, bo wiemy co jemy. 2 dni temu trafiłam na blog Kuchnia Agaty i znalazłam tam świetny przepis na dorsza. Wypróbowałam i jest na prawdę pyszny. 


3. Palmiarnia Gliwice

Jeżeli ktoś wybiera się do Gliwic albo mieszka niedaleko jest to świetna propozycja na weekend, kiedy pogoda nie dopisuje. Jest to magiczne miejsce, które swą historią sięga 1880 roku. A w środku jak w tropikach :) pełno zieleni, ogromnych palm i innych egzotycznych drzew. Zobaczymy też tam zwierzęta np. jaszczurki. A kilka lat temu zmodernizowano jedno pomieszczenie i stworzono tam ogromne akwaria z rybami np. słodkowodnymi czy z Amazonii. Kiedy jest pogoda warto pospacerować po parku który otacza Palmiarnię. Pisałam o niej kiedyś na blogu. Poniżej link, znajdziecie tam kilka zdjęć.





4. Muzyka

Słuchaliście już nowej płyty Kelly Clarkson ? Nazywa się Meaning of Life i jest na prawdę świetna. Rzadko się zdarza, żeby płyta jakiegoś artysty podobała mi się w całości (wszystkie piosenki) ale tu tak właśnie jest. Zachęcam do posłuchania. Napiszcie w komentarzach czy wam też się podoba :)



5. Biżuteria Adorre

Jest to orientalna biżuteria wytwarzana na Bali. Ja zakochałam się w niej od razu. Zamówiłam cudowną bransoletkę z turkusów i jestem nią zachwycona. Jest pięknie wykonana i z wysokiej próby srebra. Teraz przymierzam się do kolczyków ale jest tam tyle wzorów że na prawdę ciężko wybrać. Sami zobaczcie :)





Mam nadzieje że choć trochę was zainspirowałam. Pozdrawiam i zapraszam do polubienia strony na FB i komentowania :)


Komentarze

Popularne posty