Smak Szczęścia

Tytuł: Smak Szczęścia
czyli o dietach, pielęgnacji urody w zgodzie z naturą i szukaniu piękna w sobie
Autorki: Agnieszka Maciąg
Ilość stron: 290
Cena: 49,90 pln
Gatunek: Poradnik
Wydawnictwo: Otwarte


TO KSIĄŻKA DO KTÓREJ ZAWSZE MOŻESZ WRACAĆ

"Opisuję w niej metody, które uczyniły moje życie prostszym, pełniejszym i szczęśliwszym. Opowiadam Ci o diecie dającej zdrowie, siłę i energię, zgodnej z naturą. Dziele się z Tobą kilkoma ćwiczeniami pomagającymi uwolnić się od napięć. Opowiadam też o modzie, która nie wpędza w kompleksy, ale służy naszemu pięknu i dobremu samopoczuciu.
 O sposobach na urodę, która ma źródło... w Twoim sercu.
Pragnę zainspirować Cię i wzmocnić, byś żyła odważnie i świadomie, ponieważ życie
 jest wielką, niepowtarzalną przygodą. Zapraszam do mojego świata !"


  Smak szczęścia to kolejna lifestyle'owa książka o zdrowym i naturalnym podejściu do życia. A.M bardzo dużo czerpie z Ajurwedy i Jogi. Przekonuje nas do innego, mniej konsumpcyjnego i zdrowszego podejścia do życia. W tym dbania o siebie, diety i ćwiczeń. Przeczytamy tam m.in. o masażu, aromaterapii, medytacji, modzie i pielęgnacji.
  W dzisiejszych czasach, gdzie wszyscy gdzieś pędzą, planują próbują zrobić wszystko na raz, warto czasem na chwile się zatrzymać, zrelaksować, pomedytować, zwolnić. Pomyśleć co na prawdę jest dla nas ważne, co nam sprawia przyjemność i nie starać się spełniać oczekiwań wszystkich wokół tylko być trochę samolubnym i zadbać o swój komfort.
  Ostatnio zauważyłam, że kiedy człowiek kończy 30 lat, coś się zmienia... przychodzi dojrzałość i stałość, ukierunkowanie na JA (przynajmniej u siebie to zauważyłam :) Nie staram się zadowalać każdego, w nosie mam że ktoś się obrazi... jestem spokojniejsza, mam swoje priorytety, nimi się kieruję i nie godzę się na mniej.
  Ta książka to świetny przewodnik jeśli macie potrzebę coś zmienić w swoim życiu, zwolnić i zdać się na starożytną filozofię wschodu, być bliżej natury i poświęcić trochę czasu by poznać SIEBIE.


Serdecznie Polecam !!!

Komentarze

Popularne posty