Kocha, Lubi, Pragnie

Tytuł: Kocha, Lubi, Pragnie
Autor:  Zbigniew Lew-Starowicz, Paulina Reiter
Ilość stron: 273
Cena: 34,90 
Gatunek: Poradnik 
Wydawnictwo: znak litera nova





Ta książka to zapis zaskakujących rozmów o tym, czego pragną kobiety i czego chcą mężczyźni. Profesor Zbigniew Lew-Starowicz radzi Paulinie Reiter nie tylko, jak znaleźć, ale przede wszystkim jak utrzymać partnera i stworzyć związek - namiętny i szczęśliwy.



Kocha, lubi, pragnie to kolejny poradnik na mojej półce, jednak pierwszy o tematyce 'związków' i o dziwno nie rozczarowałam się nim. Nastawiałam się na nudną lekturę pełną ogólnie znanych zasad na 'cudowny związek' a tu miłe zaskoczenie. Książka ma formę wywiadu - co bardzo ułatwia i uprzyjemnia czytanie - z prof. Zbigniewem Lew-Starowiczem, z którym rozmawia Paulina Reiter. Tematyka dotyczy namiętność, pożądania, zasad utrzymania związku, więzi partnerskiej i jak mówić o seksie - wszystko opisane i oparte na przykładach z 'życia wziętych' ludzi którzy przychodzili po pomoc i porady do prof. Starowicza. Znajdziemy tam również ciekawe testy i treningi osobowości np: 

* Jak oceniasz swoją wartość
* Kto trzyma pilota
* Czy naprawdę znasz swojego partnera

O ile rozdział na temat zachowania się podczas pierwszej randki nie był mi zbyt potrzebny (mam już męża :)), to temat czego pragną mężczyźni i czego pragną kobiety okazał się bardzo ciekawy.

Ogólnie przez książkę przedzierają się stare zasady, że o związek trzeba dbać, starać się, pracować na nim, dostrzegać różnice pomiędzy kobietą a mężczyzną, szanować je i akceptować, a przede wszystkim: 
ROZMAWIAĆ ZE SOBĄ - i z tym jak najbardziej się zgadzam. 


Komentarze

  1. Mam podobne odczucia - lektura ciekawa i potrzebna! :)

    Pozdrawiam!
    https://booklovinbypas.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty