Olejek Arganowy

Coraz częściej w kosmetykach można zauważyć obecność olejku arganowego. Ja ostatnio znalazłam go w składzie olejku do kąpieli z Yvas Rocher, serum do włosów a nawet zmywaczu do paznokci. Dlatego postanowiłam poszperać w internecie i poszukać informacji na temat jego właściwości i zastosowania w kosmetyce.  Oto co udało mi się znaleźć :

- nawilża i ujędrnia skórę

- działa rewitalizująco

- przeciwdziała procesom starzenia się skóry, poprawia jej elastyczność

- chroni naskórek przed wysychaniem, wygładza

- działa przeciwzapalnie, łagodzi objawy trądziku, alergii

- łagodzi podrażnienia i poparzenia skóry

- stosowany do masażu odbudowuje płaszcz hydrolipidowy

- stosowany na blizny spłyca je i przywraca skórze naturalny kolor

- pomaga przy redukcji celulitu

- wzmacnia włosy i paznokcie


Jak widać jego zastosowanie jest bardzo szerokie, więc nie pozostaje nic innego jak zaopatrzyć się w

kosmetyki zawierające olejek arganowy :)





Komentarze

  1. Jeszcze się nie skusiłam na olejek arganowy,ale chyba spróbuję-z Avonu będzie seria do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo polecam uzywac olejku arganowego do wlosow, lepszy niz nie jeden jedwab, ja jestem uzalezniona:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty