O życiu z cukrzycą typu I. Żyj kolorowo :) pokrowce, naklejki, etui...

O życiu z cukrzycą typu I.
Żeby było kolorowo :) pokrowce, naklejki, etui... 

Dzisiaj będzie przyjemniejszy i weselszy temat :) Czyli jak sprawić żeby codzienność diabetyka była bardziej kolorowa. Opisze wam z czego sama korzystam i jakie sklepy polecam. 

Zaczniemy od pokrowców - organizerów. Muszę się przyznać że organizery all in one używam dopiero od roku. Zazwyczaj wrzucałam wszystko luzem do torebki 😜. Ale od kiedy używam większego pokrowca, jestem bardziej zorganizowana i już nie zdarza mi się zapomnieć zabrać insuliny. Sama używam i bardzo polecam etui marki PAPANO (swoje kupiłam za ok 160,00 zł na allegro) ale widzę że już nie jest dostępne. Gdybyście szukali czegoś podobnego, to znalazłam fajny odpowiednik w niższej cenie na frio.pl. Ważne aby znalazło się tam miejsce na insulinę, aparat do mierzenia cukru i kilka innych drobiazgów. Tańszą alternatywą będzie nerka lub kosmetyczka. Ważne aby zestaw podstawowy mieć zawsze przy sobie i nie stresować się że czegoś się zapomniało.

Mój niezbędnik w etui to:
  • pen
  • aparat do mierzenia cukru (libra) + zapasowy aparat
  • paski
  • kilka igieł do nakłuwacza
  • 2 zapasowe igły 8mm do pena
  • zapasowa fiolka insuliny (krótko działającej) - już kilka razy mi się zdarzyło że fiolka była uszkodzona i pen nie wstrzykiwał insuliny
  • kilka kostek dextro energy
  • plaster na sensor, gdyby zaczął się odklejać

Jeżeli używacie Freestyle libre świetną sprawą są naklejki na sensowy, jest tak duży wybór wzorów że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam 2 sklepy 

1. Sugarcubes Polska

2. Heloui Francja, ceny w Euro
Polecam również bransoletki, które mogą uratować życie, z grawerunkiem na co chorujemy i z informacją żeby wezwać lekarza. Obecnie jest bardzo duży wybór od silikonowych po bardziej eleganckie wersje. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce lub na allegro: bransoletka cukrzyka lub bransoletka medyczna.



O akcesoriach do pompy i innych urządzeń których nie znam, nie pisze, bo nie chce popełnić jakiejś gafy. Na pewno jest dostępnych o wiele więcej takich cukrzycowych umilaczy i może wy mi coś fajnego polecicie :) Zapraszam do komentowania !

Komentarze

Popularne posty